viernes, 9 de noviembre de 2012

SCABIOSA...Y FIN








Avui us ensenyo el xal SCABIOSA que he fet en el KAL que ha organitzat Marisa, la disenyadora del projecte. Vam començar l'1 de setembre i després de fer i desfer unes quantes vegades,... "le voilà".

Hoy os enseño el chal SCABIOSA que he tejido en el KAL que ha organizado Marisa, la diseñadora del proyecto. Empezamos el 1 de septiembre y después de hacer y deshacer unas cuantas veces,..."le voilà".








Ha estat divertit teixir en companyia, cadascuna al seu ritme i compartint anècdotes, la tria de la llana, veure la varietat de colors, el tret de sortida, alguna agulla partida, punts de més o de menys, Marisa ajudant i animant-nos a totes... si és que algunes no podem parlar, ni mirar la tele i molt menys tenir gat...

Com la madeixa porta seda llisca molt bé a les agulles, però no sabeu la cara de sorpresa que vaig posar quan en va relliscar una cap avall i em vaig quedar amb el xal a mitges als meus dits! Em vaig quedar a quadres!


Ha sido divertido tejer en compañía, cada una a su ritmo y compartiendo anécdotas, que lanas escoger, ver la variedad de colores, el disparo de salida, alguna aguja rota, puntos de más o de menos, Marisa ayudando y animándonos a todas...si es que algunas no podemos hablar, ni ver la tele y menos tener gato...

Como la madeja lleva seda se desliza muy bien entre las agujas, pero no sabéis la cara de sorpresa que puse cuando resbaló una hacia abajo y el chal se quedó a medias entre mis dedos! Me quedé a cuadros!

Hasta el próximo KAL!!!










15 comentarios:

  1. Moltes, moltes felicitats, Montse. Es preciós aquest color, jo ara començo amb el segon calat.
    Bon cap de setmana

    ResponderEliminar
  2. Moltes, moltes felicitats, Montse. Es preciós aquest color, jo ara començo amb el segon calat.
    Bon cap de setmana

    ResponderEliminar
  3. QUE GUAPU..... es maquisim i el color m'agrada molt i molt

    roser

    ResponderEliminar
  4. Mare meva!! quina passada!!! què maco!!! ja m'agradaria a mi saber fer aquestes cosetes!! però mai he tingut paciència. Un petonet

    ResponderEliminar
  5. Precioso!!! Y ese color... me encanta. Un beso grande

    ResponderEliminar
  6. MOntse Una preciositat !!!!!!!! ......mare meva hem fas venis unes ganes de fer-ne un.
    El color es maquissim.
    Petons

    ResponderEliminar
  7. Quina passada, és preciós !! quedo bocabadada amb aquests treballs
    Ptns i bon cap de setmana

    ResponderEliminar
  8. Moltes felicitats per aquesta labor tant bonica!
    T'ha quedat genial i molt elegant!
    Un petonet

    ResponderEliminar
  9. Molt bonic Montse. És molt fi, tant el punt triat com el color. M'encanta. Disfruta'l molt. Petonets.

    ResponderEliminar
  10. Qué fino Montse, no me extraña que aunque te haya dado mucho trabajo estés ahora orgullosa, te ha quedado precioso!!
    Besps

    ResponderEliminar
  11. es precios!!! peró quina feinada amb tants punts.....
    un petonet
    carmen

    ResponderEliminar